Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

11 του Μήνα....


Οχτώ μήνες μετά. Ακριβώς οχτώ μήνες μετά απο εκεινο το πρωϊνό που ανακάλυψα πως όλη η ζωή μου ήταν μια ψευδαίσθητη. Για πολλά χρόνια, έγραφα αυτο το blog.Ώρες ατελείωτες, έγραφα, διόρθωνα, μορφοποιούσα και προσπαθούσα να καταγράψω όλα αυτα που ζούσα. Έχω κάνει πολλές προσπάθεις να συνεχίσω να γράφω. Είναι τόσα πολλά αυτά που έγιναν, τόσο τραγική η εξέλιξη που δεν μπορεί να μείνει ανείπωτο το τέλος. Αλλά δε μπορω. Είναι πολύ νωρίς. Είναι νωπές ακόμα οι πληγές και είναι πολλές.....

1 σχόλιο:

  1. Είμαι εδώ για να δώσω μαρτυρία για το πώς με βοήθησε να φτιάξω τη σχέση μου αυτός ο ισχυρός μάστορας που ονομάζεται Dr.DWAN. Ήμουν ραγισμένη όταν η αρραβωνιαστικιά μου μου είπε ότι δεν ενδιαφέρεται πλέον να με παντρευτεί επειδή είχε σχέση με την άλλη γυναίκα όπου εργάζεται. Έκλαιγα και έκλαιγα κάθε μέρα, μέχρι που έγινε τόσο άσχημα που έφτασα στο Διαδίκτυο για βοήθεια, τότε ήταν που διάβασα μια κριτική για το σπουδαίο έργο του Dr.DAWN και μετά επικοινώνησα μαζί του για βοήθεια για να φέρω πίσω τον εραστή μου. με βοήθησε να κάνω ένα ισχυρό ξόρκι αγάπης συμφιλίωσης και προς μεγάλη μου έκπληξη μετά από 48 ώρες που έκανα το ξόρκι της αγάπης, η αρραβωνιαστικιά μου επέστρεψε στα γόνατα παρακαλώντας με να τον συγχωρήσω. Είμαστε τώρα ευτυχισμένοι παντρεμένοι και όλες οι ευχαριστίες πηγαίνουν στον Dr.DAWN Wonders για να με βοηθήσετε να σώσω τη σχέση μου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Dr.DAWN μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του: ( dawnacuna314@gmail.com )
    WhatsApp:+2349046229159/
    +3550685677099

    ΑπάντησηΔιαγραφή